Vänner

Idag var jag ÄNTLIGEN med min efterlängtade Steffie, som för övrigt fyller år om mindre än 1 timma! :) SPÄNNANDE!! 
 
Just nu kollar jag (återigen) runt på Yesstyle efter snygga kläder och även på kläder som man skulle kunna ha på halloween, DVS typ kamouflage så man kan vara militär, pösiga, färglada kläder med mycket fransar, som en hippie eller kanske kläder med djuriska mönster :)
Om inte det så funderar jag kanske på att köpa nån enkel vampyr-dräkt eller nåt sår och lite blod så kan man helt enkelt bara vara en vanlig person med sår och blod.. Kanske en zombie eller nåt sånt ^.^
 
En annan dräkt som jag är OTROLIGT sugen på är en "catching fire" dräkt som jag försöker få tag i :)
Sån här dräkt vill säga! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0