Ojoj!

 
Hejsan alla! 
 
Nu var det över ett år sen jag gjorde mitt senaste blogginlägg.. SKÄMS ADAM, skäms..! 
Jag har gjort en ny (tillfällig) header som inte har något direkt ansikte, just för att jag inte tyckte att det var så kul att ha en bild på mitt ansikte sen flera år tillbaka, för jag menar, lets face it.. Vem vet när jag kommer blogga nästa gång? 
 
 
Jag har märkt att jag fortfarande har ett par läsare, vilket är väldigt trevligt och inte så konstigt, med tanke på att jag är ganska intressant! :)
 
 
Nämen, nu har jag druckit upp mitt glas rosevin och ska i min deprission gå och lägga mig! 
Hoppas alla har haft ett bra liv hittills! :)
 
Här har ni en relativt ny bild på lilla mig och min otroligt söta mamma, HAHA ^.^ !!!! 
Ha det bra, KRAM :))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0