Morsning :)

Godmorgon allesammans.
 
Just nu sitter jag i soffan och kollar på made på MTV! :)
Jag kan faktiskt inte fatta att jag har 50 unika läsare redan, efter att jag varit inaktiv i över ett år.. Då jag vaknade och loggade in på bloggen så var jag beredd på kanske 10-15 läsare, men icke sa Nicke :D:D:D
 
 
Senare idag ska jag på en arbetsintervju som mötesbokare på Stureplan (snobbigt) haha!!! Så ni får allesammans önska mig lycka till så jag inte behöver flytta hem till Skellefteå :))
 
 
Utöver det så har Kim vart i Tyskland i helgen för att köpa MASSA alkohol.. Det blev upp mot 9100:- vilket hade kostat typ dubbelt så mycket om man hade köpt det på systemet, så detta kommer förhoppningsvid räcka ett tag :)
 
 Här har vi lite bilder på alkoholen som INTE fick plats ute i förådet :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Inte lycka till, kom till Skellefteå babe:**

Svar: Jaa jag kommer väl iaf på besök snart om inte annat :**
Adam Långström

2013-10-08 @ 13:17:52
URL: http://jokeeer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0