Jobbintervju..

Nej, jobbintervjun gick inte bra.. Det var inte direkt mycket till intervju..
Han berättade lite om företaget och lönen och sen satte han mig direkt vid en telefon för att boka möten med potentiella kunder, vilket jag INTE var förberred på.. Så vi får se hur det blir med det jobbet! :p
 
 
Nu blev Josse jätteglad att det inte gick så jättebra ;)) 
 
 
Nu är jag hemma i sängen och lyssnar på musik och bloggar och imorn blir det TVÄTTA... Det som är så jävulskt kul eller nåt sånt -.- 
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll! :) 
 
 
 
Jag är helt fast för den här låten som Rihanna släppte video på för några dagar sen :D:D 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Perfa:*

2013-10-09 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0