Hoho

Idag har jag planerat att åka till min syster imorgon och käka middag och kolla på hur stor hon har blivit.. 
Hon ska nämligen ha barn den 24e egentligen, men båda vi hoppas på att barnet kommer den 28e, för det var våran pappas födelsedag :)
 
På onsdag ska jag och Carro in till stan och lämna in CV och personligtbrev till massa jobb! Jag ska lämna in på allt mellan ÖB och US video ;) Haha näe skojas bara, men vi ska lämna in lite här och där, så ni får önska oss lycka till! :)
Efter det ska vi möta upp Steffie och ta en massa fina bilder :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen! :) 
KRAM! 
 
 
Jag har förövrigt även bokat kryssning med Calle för dom som undrar! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0