Deppish...

Näe det har var ju inte så kul.. 
Jag har aldrig trivts så här dåligt i Stockholm.. Allt känns skumt och fel och det enda jag tänker på är hur jag saknar mina buttermuttor hemma i Skellefteå.. Jag saknar Josse, Myy, Natha, Jessica och alla andra, så jag tror faktiskt att jag tar en enkelbiljett dit och stannar så länge jag behagar, nu när man äntligen har tillfälle att dra dit utan att man bara har en veckas lov.. 
 
Snart är det halloween, så jag får börja fundera vart jag vill fira det.. Här eller i Skell Hell! :)
 
 
Nu ska jag äta tacos från igår och se Hollywoodfruar, MUUUUUUMS!! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: isabel

äckel du ska vi i stockholm när jag kommer dit (dvs vecka 44), sen kan du dra hem till skell (fira nyår där med miiiig!!) :(((

2013-10-09 @ 14:38:34
Postat av: Josse

Halloween på club fortuna! :D

2013-10-09 @ 14:54:55
Postat av: Mary

NÄ ÄR DU GO ELLER, DU SKA STANNA HÄÄÄÄR! Lämna mig inte Adam :((((((

2013-10-09 @ 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0