Yummy 4 my tummy <3

Idag vaknade jag upp med snyggaste bruden i min säng! Jaa jag pratar såklart om Anko! :)
Efter det har jag kollat på tragiska svenska serier i repris och shoppat sexleksaker!! Kul va? ;)) Haha 
 
Nämen jag orkar inte blogga riktigt just nu! Nu taggar vi Paradise Hotel avsnitt 2, som jag redan har på viaplay, men väljer att hellre se på TV för att det är mer spännande :D 
Och jag har handlat lite gottigott också! 
Jag tycker det är lite sorgligt att köpa en hel Paradis ask och äta den själv, men OM man hittar en ask för 30:- på konsum, då är det klart att man passar på! :D:D:D
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Men gud så gott! Ha en fortsatt fin kväll! :)

Svar: Jaa verkligen! Tack detsamma :)
Adam Långström

2013-11-19 @ 19:44:13
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0