P!nk - Run

Hejsan, jag är fortfarande sjuk, så just nu har jag gått och lagt mig och lyssnar på min älskade P!nk som har släppt en relativt gammal låt som inte har fått igenkännheten den förtjänar! :)
 
Låten heter Run och den handlar om hennes unge och jag känner verkligen att jag och så många andra kan klicka till texten, och detta säger jag verkligen inte för att låta överdrivet känslosam eller fjantig, utan jag tycker verkligen att den här låten är underbar.. Det här är låten jag skulle spela ifall jag medvetet skulle vilja gråta någon gång (detta är inte fallet just nu)
Jag älskar speciellt texten i en av verserna, som går så här:
 

See, here's the bloody, bloody truth
You will hurt and you will lose
I've got scars you won't believe
Wear them proudly on my sleeve
I hope you'll have the sense to know
That sadness comes and sadness goes
Love so hard and play life loud
It's the only thing to give a damn about

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0