Nostalgi

Godkväll gott folket! 
Idag har jag vart med Steffie, Mary och Anko, som alla sov till ca 16-18:00! 
Jag har som inget roligt att säga! 
Jag hade skitkul på krogen igår, jag dansade som en galning och brydde mig för första gången inte om min omgivning :)
 
Just nu kollar jag på Awkward och dregglar åt Jake.. Så sjuuukt snygg att jag typ avlider och hoppas att jag återföds som hans kalsonger! MUMS :)
 
Jag och Steffie slog igång Disney Chanel och fick en liten glad överaskning.. Joo nämligen "Hitta Nemo", som jag inte har sett på minst 6-7 år! Det var jättekul att se den efter all denna tid :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh bästa filmen ju! :)

Svar: Ja men verkligen :)
Adam Långström

2013-11-25 @ 03:04:05
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0