Morsning korsning

Hejsan allesammans..  Kryssningen är nu över (sen igår) och jag mår verkligen inte bra nånstans..
Blev lite mycket av det goda på båten, så jag antar att jag kanske har ett fall av tvådagars baksmälla.. Haha ^.^
 
Just nu kollar jag på Celtic Woman och undrar vad jag ska göra ikväll.. Utgång? Träffa mamma? 
Jag vill egentligen bara sitta hemma med en film och tv-spel, men jag vill inte vara ensam, då Kim är borta dom kommande 3 veckorna, men samtidigt vågar jag inte fråga nån om nån vill komma hit, för jag gissar att jag kanske inte är jätte intressant att umgås med ikväll ^.^
 
 
 
Den här låten har jag verkligen fallit för på senare dagar.. Den påminner om sagan om ringen, eller nåt sånt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0