Kryssningen

Godmorgon! 
Idag är det kryssning, så jag är väldigt spänd just nu! :)
Jag har märkt att kryssningen inte är så älskad som jag personligen trodde.. Det verkar som att folk i förhållanden inte åker på kryssningen för att dom inte litar på varandra.. Det är bara en "sex-kryssning" enligt dom flesta, och om man hoppar på denna kryssning så tappar man all självbehärkning och är otrogen mot sin partner..
Dom som inte har råd verkar också relativt avis på oss som faktiskt har råd, och då vill jag bara säga TACK SÅ MYCKET.. Jag kommer ha skitkul UTAN sex och UTAN att anta att båten bara handlar om sex... Det blir ju ändå vad man gör det till och om man har förutfattade meningar om att det bara är en massa sex, sex, sex, så tycker jag ärligt talat att man är ganska patetisk :)
 
ADJÖ! :D
 
Detta är min mat till ikväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0