Jersey Shore FAIL

Jag tror väl egentligen inte att någon bryr sig om detta inlägg, för att det är bara massvis med onödig fakta som verkligen inte är relevant ^.^
 
Jag kollade hur som helst på Jersey Shore säsong 2 nyss och får syn på ett bekant ansikte i en "klubb-scen" med Angelina! 
Personen är miss Brooke Hogan, som är känd från "Brooke Knows Best", som jag också tror gick på MTV en gång i tiden, samt är hon just nu aktuell i "TNA" (Total Nonstop Action), som är ett av världens största wrestling företag..
 
Brooke i sig har klass, vilket får mig tänka vilken fail det är att hon är med på Jersey Shore, för jag tror verkligen inte att hon frivilligt skulle börja prata med någon av personerna som är med där! 
 
 
 
 
 
Det här var ett väldigt K-bry inlägg, men jag finner der komiskt iaf :)
 
Nu ska jag sova.. Godnatt :)
 

Kommentarer
Postat av: Josse

ofta det är hon? hon va inte så lik sig :P

Svar: Det är jättedålig bild bara :p
Adam Långström

2013-11-03 @ 10:51:04
URL: http://jokeeer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0