Undra som flundran om gäddan är en fisk

Jaa detta var ju en produktiv kväll! :)
Jag ångrar inte att jag gick ut ikväll, för istället har jag bestämt mig att min enkel biljett till Skellefteå, kommer förbli en enkel biljett :)

Jag kommer förmodligen tillbaka till sthlm för att hälsa på och för att hämta mina grejer osv, men utöver det så får jag säga: Tack så mycket Sthlm, och tack så mycket för alla depressioner jag haft senaste tiden :)
 

Jag kommer säkert att ändra mig, men oavsett vad, så kommer det bli en HEL DEL ändringar :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad trist om du inte kommer tillbaks, du kommer att bli saknad, ditt leende, skratt och härliga attityd, men glöm inte bort det som varit bra också, alla bra kvällar, dom gånger som du känt dig hemma, att du varit på precis det ställe ställe du vill vara för stunden, dom gånger då skrattet aldrig tog slut. Då om inte annat än just för stunden allt var precis perfekt. Glöm inte dom personer som är bra, ärliga och genuina.

Leta bland minnena när du känner dig som mest nere, hitta en stund som gjorde dig glad och tänk på den.

Det kanske inte är alltid som dom stunderna räcker till, men det betyder inte att dom inte finns där, eller inte kommer att komma igen. Så glöm dom inte!

2013-12-05 @ 12:42:57
Postat av: Josse

Hoppas jag du gör!!! :D<3

2013-12-05 @ 15:30:53
URL: http://jokeeer.blogg.se
Postat av: Josse

Hoppas jag du gör!!! :D<3

2013-12-05 @ 15:30:53
URL: http://jokeeer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0