Mmm..

Godkväll! Hur mår alla?
Jag mår fint.. Jag håller på kolla på Paradise Hotel och jag må då säga att tjejen (Dorota) som kom in igår är väldigt störande..
 
Igår kväll blev det Vickan med Steffie och company, vilket var ganska trevligt, men jag var ärligt talat lite off, vilket kan bero på att jag skulle upp ganska tidigt.
Imorgon tror jag att jag ska köpa ny mobil, för jag känner att jag vill börja ha lite bättre kontakt med folk igen, för just nu så är jag aldrig speciellt taggad att höra av mig till nån, för att min mobil är gammal, seg och sprucken.. STACKARS MIG!! 
 
I övrigt är jag tyvärr lite krasslig, trött och less, och jag längtar såååå mycket till Skellefteå.. Vill komma hem till mina vänner och så vill jag träffa min släkt, och jag tror verkligen att jag behöver det snart, innan jag går sönder.. Nu är det bara 2 veckor kvar och jag är supertaggad :D 
 
 
 
Jag har övervägt och jag har bestämt mig att köpa en HTC One :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0