De senaste dagarna! :)

De senaste dagarna har varit finfina, men idag fick jag återigen lite depressioner över stressen med nyår, men nu är det löst, så jag är glad nu :)
 
De senaste dagarna har iaf varit finfina! 
 
Jag var hos min syster Lotta i söndags och fick träffa nya bäbisen, som förmodligen kommer heta Vanna :)
Det var jättemysigt och det var jättegod mat och jag fick klart en julklapp på köpet :)
 
Här har ni några bilder från i söndags :)
 
 
 
 
I måndags fick jag 2 julklappar.. En julklapp var en finfin middag med vin och drink på ett ställe som jag personligen inte fattar varför någon skulle äta på.. Notan (innan drinkarna) blev 1075:- för 2 pers.. Det är äckligt dyrt, men jag måste erkänna att det var väldigt trevligt och mysigt :)
 
Här har ni lite bilder! 
 
 
 
Igår var jag på solbacken och stan med mamma och Vickan, och sen mötte jag ett efterlängtat, bekant ansikte, nämligen min älskade Moa!! Vi kollade runt lite och sen gick vi hem till henne och spelade "Lips".. Hoppas inte grannarna hörde.. Det lät bedrövligt ^.^
 
 
Idag är jag bara hemma och slöar (som alla andra dagar) :)
 
KRAMHEJS!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0