Catching Fire!!!

Godmorgon världen, säg vad som står på!! :)
 
Igår var jag ÄNTLIGEN och såg Catching Fire, och den var såååå bra!! 
Jag blev dock väldigt besviken på vissa utelämnade detaljer.. Jag vill inte spoila för mycket, så jag lämnar det där.. Vissa viktiga detaljer var otroligt dåliga och vissa detaljer var inte med i filmen överhuvudtaget!
 
Jag måste då bara säga till dom som tror att filmen slutar konstigt och till folk som tror att dom har delat upp filmen i 2 delar.. Det gör dom inte.. Slutet man ser i filmen är likadant som slutet i boken!! :)

Johanna Mason var genialsik,
men Enobaria fick inte den uppmärksamhet hon fick i boken, vilket var trist för att hon var, bortsätt från Johanna Mason, den mest intressanta karaktären i boken! 
Två andra karaktärer jag föll för allt mer och mer i filmen än i boken, var faktiskt Finnick Odair (district 4) och Cashmere (district 1).. Men jag är inte så förvånad, då min favorit karaktär i första filmen var Glimmer (district 1), som typ är en yngre version av Cashmere!  
 
Jaja, jag ska inte spoila, så vi lämnar detta inlägg nu!! Hoppas alla andra tycker den är bra, för nu är det bara en film kvar!! TAGGA!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0