mobilblogg -.-

Hejhej allesammans, just nu sitter jag ute på ett nattbloss.. Dagen har varit rätt chill, slutade skolan vid 10:00, så då for jag hem och vilade ett tag tills jag skulle luncha med Kim, Daniel och Oskar, vilket var väldigt trevligt.. Vi for på thai (lunch) bufee, och det var supergott verkligen, dom hade tom sushi :-D Aja, efter det for jag in till stan för att säga hejdå till Elin, men jag, hos och Lisa ska fara till Afrika idag och hoppa i en vulkan för att idag är det den internationella självmordsdagen x) Jaja, efter det for jag och Kim till skärholmen där jag köpte ett xbox och sen for vi hem och käka och spelade lite, och nu ska vi sova, så med det säger jag godnatt.. Skulle även vilja säga grattis till världens bästa myy som fyller 17 år idag,GRATTIS MYY!!!:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0