första på länge..

hejhej allesammans, nu har ju jag lovat att börja blogga, dock lovade jag nog för mycket med tanke på att jag inte har fått min dator än, & att jag kanske inte kommer ha tillgång till dator varje dag.. så om jag inte skriver så är det inte för att jag inte vill, då är det för att jag inte har tillgång till nån data :p


Första dagarna i sthlm har varit finfina, förutom lördagen då jag sneade som sate.. jag tycker synd om dom som var med mej den kvällen, för jag grät, spydde & saknade mitt skellefte som SATMARA.. inte pretty.. ^.^

jaja, nu ligger jag hemma hos kim & väntar på att han ska komma hem, för sen bär det av mot Johan (där jag ska bo) & se hur han bor osv, sen ska vi se idol..


i övrigt så har jag inte mått så bra idag, jag har haft ont i huvudet, magen & har även haft lätta andningsproblem.. varför vet jag faktist inte, men det går säkert över :)





hoppas ni har det fint i skellefteå, jag kommer & hälsar på snarast möjligt, kramhejs!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0