I miss it.. :(

godmorgon sverige, hur är läget? här är det bara bra, har dock börjat få tillbaka min ångest...

Jag saknar Skellefteå så jäkla mycke, jag saknar mina vänner, jag saknar klassen, jag saknar teatergruppen, jag saknar ALLA!! :/


Jag har det finfint här i stockholm, har dock varit väldigt sjuk sen jag kom hit, så det är ju mindre bra, men samtidigt så har Elin varit här i Stockholm ena helgen, och andra helgen kom världens bästa myy och beccis hit, & vi hade SÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA KUL!!!!

jaja, idag ska jag iaf leta mössa & vantar (som den lilla tönt jag är), så ni får ha en jättebra dag allihopa!!!



FÖRÖVRIGT så har jag slut pengar på mobilen, därför jag inte svarar på sms! :/

KRAM ADAM!!! <3

















SAKNAR ER NÅ SÅ JÄVULSKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :`( <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nej men nyinflyttat hit eller? :P



PUSS

2011-10-10 @ 01:05:12
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Josse

tack, saknar dig med vännen:'(<3<3

2011-10-14 @ 13:54:18
URL: http://jokeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0