Godmorgon gott folket!

Hejhej och godnatt kanske man ska säga, jag hade bara tänkt sammanfatta min underbara dag lite snabbt före jag kryper till kojs! ^.^

först var jag och Kim i Kista och kollade lite kläder, lite käk, lite läppstift.. ni vet.. det vanliga :)
efter det så for jag in till stan och tog en fika med Johan som jag inte har träffat sen jag söp mej redigt jäkla full förra helgen.. söp mej så pass full den helgen att jag inte kom in på zipper PGA att jag tappade nycklarna framför dörrvakten.. HAHA ^.^

jaja, imorn är det prao och jag börjar så pass sent så att jag skulle kunna vara vaken hela natten, NOT.. näe jag börjar 08:00, så jag måste stiga upp vid 07:30, så det kan man lugnt kalla jobbigt -.-


jaja, jag hoppas att ni har det bäst, jag ska sova nu, så ni får ha det gött, kramnatti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0