Besök av Adam!

Godkväll alla mina fina läsare, idag har varit ännu en jobbig praodag.. haha näe jag har mest suttit och skrattat åt wipeout klipp på youtube ^.^   så som ni kanske fatta så är jag för bra för att jobba och så kommer det nog förbli ett BRAAAA tag till ;p
Dock var jag och kim på min favoritresturang här i Stockholm som har asiatisk bufeé för bara 85:-



efter praoen for jag till min kära syster där jag hittade en finfin bild på mej från några år tillbaka..




I övrigt så fick jag ett nintendo wii av Lotta, så snart blir det att spela sönder det!! :D


Här är en bild som jag hade tänkt lägga ut lite tidigare, men som jag totalt glömt bort..

Det är Sarah Dawn Finer som uppträdde live på Paradise i fredags.. hon var verkligen GRYM på det hon gör och hon har en väldigt het "drag twin" ;)




Nu började spegeln gråta, så jag ska gå och granska mej lite grann i den, men ni får ha en jättetrevlig kväll tycker jag, KRAM, Adam! :)

Kommentarer
Postat av: ALICIA

:(:(:(:(:(:(:(:(::(

2011-10-20 @ 21:42:08
URL: http://aliciaxd.blogg.se/
Postat av: Josse

Vad söt du är Adam :D

2011-10-21 @ 16:40:19
URL: http://jokeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0