Ledig..

hejhej hur är läget med alla idag?
själv sitter jag och kikar på vänner, vi är nämligen lediga idag & jag mår pyton.. aja, det är väl skönt med en lugn dag som omväxling! :)

aja, jag ska iaf ner till konsum nu och köpa pommes, för jag har börjat gå ner i vikt, och det är inte bra, så nu ska jag bara käka onyttiga saker ett tag..! :p


I övrigt så hade jag besök av världens finaste Ibbe, tog dock inga bilder, men det var helt jävla underbart att träffa henne.
Jag har även börjat få andningsproblem ganska dagligen, så jag är lite små skraj över det, vet inte om det beror på att jag har börjat äta mindre om dagarna, eller om jag dricker för lite vatten, men jag hoppas på att det löser sej ^.^


aja, nu blir det pommes, vi hörs sen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0