Akuten igår..! :p

Hejhej, hur mår alla idag? bakis från igår eller?
själv har jag en nykter helg i helgen, så det känns riktigt bra..

Hur som helst, igår var jag på akuten för att kolla upp mina andningsproblem, dom visste dock inte vad det var, men dom rekomenderade att jag slutar röka, vilket jag kan hålla med om, men det är lättare sagt än gjort :p

jaja, inga dystra miner här inte, jag har börjat ta atsmamedecin, så vi får se om det blir bättre, så ikväll ska jag ut med Kim, Johan och kanske nån mer, vi ska dock bara på nån liten pub och jag ska inte dricka, men man kan ha kul ändå :D


nu ska jag kolla lite mer på vänner, men ni får ha det så jättebra tills vidare, BYEBYEBYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0