inaktiva jäkel ^.^

ojojoj, har inte gjort ett inlägg på 2 veckor nu.. jaja här kommer en sammanfattning om vad som har hänt! :)


förra helgen fick skellefteå besök av VÄRLDENS BÄSTA AMANDA, så självklart var jag tvungen att träffa henne ett tag..
Vi var med Robin, Malin, Samme, Petra, Timmy m.m & gjorde typ ingenting, vi bara hade allmänt trevligt & pratade ikapp all tid som hade försvunnit :)

några dagar efter var jag & Lovisa så pass tragiska att vi drog på travet xD HAHAHA, ändå kul ^.^


I helgen var jag i Piteå & hade lite skoj, så nu skulle jag vilja tacka: Jonas, Ebba, Erik, Yun, Micke, Micke, Danne, Minna, Ida, Diana, Elina, Mimmi & framför allt Kenta för en otroligt rolig helg, det uppskattas enormt!
dock hittade jag inte kameraladdaren, så jag har inga bilder, men jag kan ju säga en sak.. DET SPÅRADE vid mer än 1 tillfälle :o




nu är det gonatt för min del, men ni får ha en fortsatt trevlig kväll.. KRAM ADAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0