Vill ut...!

gokväll, just nu kikar jag lite på Futurama i min ensamhet... fett tråkigt, men alla är så osociala på msn & fb osv, så vad ska man göra åt saken?

imorn ska jag inte vara sjuk längre... jag var frisk nog att göra omprov, så imorn är jag frisk nog för att klara en hel skoldag har jag bestämt, för helt ärligt.. JAG MÅSTE FÅ KOMMA UT I DET FRISKA...!

Nu när jag praktiskt taget har slutat röka så har jag inte längre nåt skäl att gå ut om kvällarna, förutom att prata i telefon, men ingen verkar ju vara så social.. jag måste hitta nån stig så jag kan gå kvällspromenader om kvällarna..! :)



jaja, ni får ha det så bra, nu ska jag fortsätta se denna sjuka serie, ha´de gött.. Kram Baby SuJu! :)

Kommentarer
Postat av: tusse

Var gärna med i dagens blogg! :)

2011-03-30 @ 11:03:38
URL: http://tussex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Duktig du är som slutat röka!

2011-03-31 @ 12:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0