Teater uppvisning! :)

Halloj allihop, jag kom precis hem från teatern där vi repade våran lilla pjäs! :)

Självklart vill jag att alla ska komma och kolla på min underbara talang, så jag hade tänkt göra lite smygreklam nu... nog för att det inte är smygreklam.. det är bara vanlig reklam ^^


När: Lördag, den 2a april
Tid: är inte riktigt säker, men tror det var 14:45
Plats: Nordanå teatern



Kom gärna & kolla, jag hoppas på att ALLA parketter är fullsatta, så det är bara ösa på nu! :)




cya there, xoxo Adam, but plz... call me Junior :)

Kommentarer
Postat av: Myy

Sv: Ja, men när har ni tänkt ha den egentligen? :o Haha, jävligt charmig bild btw!

2011-03-24 @ 21:54:20
URL: http://myyhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0