MINA FÖRBASKADE BYXOR! :o

Cheeses, nu har lilla Adam tagit sej vatten över huvudet igen...

Jag är ju inne för en grupp som heter Super Junior för er som inte visste det, i en av deras låtar (no other) så har jag tyckt att dom har så OTROLIGT snygga kläder, men det var först idag som jag vart helt besatt av ett par byxor som en av killarna har på sej..



Bilden visar ju inte byxornas bästa sida om jag säger så, men jag ska banne mej ha ett par sånna!
Jag har ju ett par svarta, tajta byxor, man kanske kan experimentera lite med dom & se vad som händer hehe (A)

jaja, för er som vill se byxorna lite bättre får ta en titt på denna låt som jag FYI har lagt upp lite tidigare i bloggen! :)

Super Junior - No Other



Vad tycker ni om byxorna? =$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0