Oväntat pite-besök :$

Hej alla, ett snabbt inlägg bara...

Igår fick jag oväntat besök av ingen mindre än Elin från Piteå...
Hon hade inte sagt att hon skulle till Skellefteå, hon sa inte att hon ville hitta på nåt, hon sa inte äns att hon var på väg till mej, så jag låg nästan & sov då det plötsligt ringde på dörren & Elin stod där... jag fick en seriös chock, jag skämtar INTE!

hursomhelst så bestämde vi oss för att dra på krogen, men SJÄLVKLART var det proppat där, så vi kom oss inte in, men vi styrde upp festen med dricka, dans & massa ståhej här på atorp ist, jag hade så jävla kul asså, TACK ELIN, du är fanken i mej bäst! :D

du får gärna överaska mej igen om du ser det här, annars så ses vi på sportis, då blire krogen, NO SHIT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0