NEEEEEEEEEJ! :`(

uschuschusch, detta är inte ok... dom / nån har alltså tagit bort min förra blogg (jagheteradam.blogg.se) & jag kan inte kolla den längre.. ni anar inte hur ledsen jag är just nu, helt sjuuuukt, & jag vet att de inte är jag som har tagit bort den, för jag kollade den för nån vecka sen, & jag har inte varit inne på den bloggen sen 2010... :(

jaja, on other notes så är väl allt bra, är dock lite fundersam på hur man ska bli "känd" i Skellefteå...
Nog för att jag inte behöver mer status än vad jag redan har, men jag vill att ALLA ska veta vem jag är, & därför har jag funderat på om man måste bli en sån där tragisk jävel som startar drama för skojs skull... näääe :o



Kommentarer
Postat av: Lajnia

ska du ha hjälp å bli lite mer "känd" här i boliden!? ;) lätt fixat isfl ;)

2011-04-12 @ 22:49:08
URL: http://mittlivleker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0