helt underbar!

Hallåj & godkväll.

Just nu sitter jag hemma i min ensamhet efter en underbar kväll med Myy, Malin, John & Lovisa! :)

Först lät vi Myy spela "amnisia" eller hur det stavas, & det var ju underhållning i ett par timmar, vi satt & filma henne när hon skrek som en liten tok, & sen kom Lovisa, så då la vi oss och såg "I spit on your grave" som var ganska dålig, inte ett dugg läskig (som jag hade hoppats på) & EXTREMT äcklig... :o

jaja, efter det drog vi iaf på max, där träffade jag Hanna, hennes kompis & spindelmannen, sen stack vi hem, så nu ska jag snart gå och lägga mej :)



Här har ni en låt som är helt JÄLVA UNDERBAR! :)


Chiara - Angel





BTW, vad har alla planerat att göra under påsklovet? :D

Kommentarer
Postat av: TUSSE

Var gärna med i dagens blogg :)

2011-04-03 @ 02:17:48
URL: http://tussex.blogg.se/
Postat av: Calle

hon var en värd 2:a :D

2011-04-08 @ 08:46:02
URL: http://saeaung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0