Hej folket!

Hallå allesammans, sitter nu på skolan & har trööök..

Om 5 min (då vi slutar) drar jag till solbacken med Beccis, vi MÅSTE inskaffa massa gottigott till lanet i helgen, dock vet jag inte om jag kommer stanna så länge, för jag mår inte så jättebra, men vi får se hur det blir :)

jaja, nu ska Idah tydligen skriva nåt...


Idah:
HEJ ALLA ÜBERSÖTA MÄNNISKOR SOM HITTAT HIT GENOM EN SLUMP? ELLER .... JAG VET INTE HUR NI KOM  HIT, MEN NI ÄR SÄKERT SÖTA IAF ^^ ADAM ÄR EN GULLIG SAK SOM SITTER MED RÖTT HÅR OCH EN GRÅ TRÖJA BREVID MIG! NU SKA HAN STÄNGA NER DATORN & JAG ANTAR ATT HAN SKA PÅ SOLBACKEN MED BECKIS ;) JAG SKA SNART VARA MED ADAM! DET HAR HAN LOVAT MIG :D FAST NU GJORDE HAN DET ;) AJA... NU BLEV DE JÄKLIGT LÅNGT & RÖRIGT...
BTW! KOM PÅ EFS PÅ SÖNDAG KLOCKAN 11.00 OCH SE NÄR JAG SJUNGER! :D PUSS PÅ ALLA GULLESKRUTTAR! <3

Nu gick Idah..... måste bara säga.... IDAH ÄR BÄST!!!!!!!! :D :D :D <3<3<3<33<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Calle

så klart hon skulle ha varit :D btw gillar din blogg ;D

2011-04-08 @ 22:39:52
URL: http://saeaung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0