dragshow 401

Hej igen, nu MÅSTE jag berätta om natten :D

Igår for jag på winter prides "efterfest" & det var så spåååååårat roligt..

först satt jag i ett hörn (som förväntat) för att jag inte kände nån, men sen, allt eftersom jag lärde känna folk, ju mer släppte jag loss...

Det var dragquens, det var Carola, det var Lady GaGa, det var singalong, det var jätteroligt, dom hade bra musik, mycket schlager, mycket som man kände igen osv.. dock var det en lite period då man bara ville gråta för att musiken var så dålig, HAHA ^^










Detta var Lady GaGa! :D















Det bästa med hela kvällen var dock att jag ÄNTLIGEN fick träffa den här pöjken :)


HAHAHA STONEFACE eller vadå?!?! :D

jaja, nu ska jag typ lägga mej & ta igen några timmar, men ni får ha en fortsatt trevlig kväll, gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: Daria

tack vare vem känn di kenta. ??. :)

2011-04-18 @ 15:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0