Besök!

Hallåj, jag är JÄTTETRÖTT för tillfället, men ett litet inlägg förtjänar ni..

Idag var jag ledig, så självklart tog jag sovmorgon till lunch då jag träffade Beccis & Lovisa, för vi skulle käka pizza på balder..
efter det gjorde jag en trip till min gamla klass på john bauer, där var dom VÄLDIGT glada att se mej, & jag klandrar dom inte.. fyi john bauer SUGER!!

jaja, nu väntar jag på att myy ska höra av sej, då ska vi på coop och fixa diverse gottigott, efter det ska jag sova.. är toktrött idag asså :o


Här har ni en "finfin" bild på mej, Beccis & Lovisa... & sådär vart håret efter jag färgade det igår.. va tycks? =)

OBS. Lovisa ville inte va med på bild, & det får man respektera, så har gjort hennes ansikte pixligt ^^



Kommentarer
Postat av: Johanna

Orka att ni var lediga idag? Varför?



btw. tycker att håret blev bra :) (var ju snyggt när du hade svart också, men nu "smälter det in" lite mer)

2011-04-07 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0