Värsta dagen i mitt liv!!

Jag tror aldrig jag har varit så deppig som jag var idag, helt seriöst... Skolan fick ta sej i baken, jag sa saker som inte borde vara nämnda & på toppen av det så drog jag med mej andra i min dysterhet... :/ STACKARS MEJ! :(

jaja, nu är jag iaf på bättre humör, vi ska snart dra till nån snubbe & se idol, sen blir det FEST HELA KVÄLLEN, så jag är taggad som sate!

men hörni.. Nu måste jag ta en dusch, jag känner mej lite ofräsch, men vi får höras sen, BYE BITCHES!

detta är min dase, ha´re gött! :)


Kommentarer
Postat av: becca

jag är glad att du drog me mig ut idag innan sista lektionen!

vi deppa tsm :$<3

2010-12-03 @ 18:29:12
URL: http://rebeccastoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0