Snygg, sexig, singel

Sitter nu helt mobbad på skolan.. Eller jaa.. det är nog rättare sagt alla andra som är mobbade, jag är ju den enda som är medlem i ett gäng, så om dom nånsin muckar med mej så svär jag, det kommer inte sluta bra för er!

jaja whatever, vi sitter iaf och väntar på svanfittan som har tagit en kaffe, så nu har jag fett med tröööök med klassen (som om dom nånsin är roliga)

Jaa, jag ska lägga in lite bilder från igår lite senare, men här har ni en finfin bild på en av den bästa + Nathalie! ;D



Nu har ni sett oss, stick ifrån min blogg nu, LATER BITCHES! <3

Kommentarer
Postat av: p12

Du är oälskad och riktigt äcklig :)

2010-12-02 @ 17:10:52
Postat av: Nathalie

vi älskar p12or :) mums!

2010-12-02 @ 18:05:11
URL: http://pissenissejao.blogg.se/
Postat av: william

snygg bild:D

och rolig blogg^^

2010-12-02 @ 18:24:56
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0