SLUTKÖRD.. men fett me snygg!!

Shiiiet asså, orkar inte leva längre, jag vill bara lägga mej ner & sova & ALDRIG vakna upp igen, så trött är jag...
Om jag nu måste vakna igen så är det bra för min skönhet.. Den behöver ju inte bättras så mkt, jag är ju nästan perfekt, men lite skönhetssömn skadar aldrig :P

jaja, Jessica slaggar iaf i min säng just nu, vi har vakat inatt (inte tsm dock), men hon har snott min säng, så jag får stå ut tills efter lucia uppvisningen :P


Jag sitter inte på rätt data, den andra är nedstoppad i väskan så kan inte lägga in nån bild, men jag var iaf med Beccis, Manda & Antii hela natten & John Blund våldtog mej inte inatt!! :O
Men vi spelade iaf massa spel, fetade oss med onyttigheter & såg en massa film...
Jag må då säga att gravedancers är upp mot den oläskigaste & SÄMSTA film jag nånsin har sett... -.-


Utan vidare.. såhär gör jag reklam om bloggen på QX! =]

Kommentarer
Postat av: Moa

taha.. rakt på sak :D

2010-12-21 @ 19:41:42
URL: http://barablond.blogg.se/
Postat av: lisa

är intresserad

2011-01-29 @ 18:55:33
Postat av: Veronica

Riktigt sööt ! :D

2011-03-19 @ 15:31:47
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0