Poesi

Om jag skulle kunna ta tillbaka bara en dag så skulle jag ta tillbaka dagen jag träffade dej.
Bara att få en ny chans & få se ditt ansikte igen skulle vara som att bo i himlen för mig, men det går inte.. Nu är stunden över..

Saker jag gjorde den där speciella dagen är bara ett skäl till alla skuggor som kommer jaga min framtid, & allt som händer nu & framåt har att göra med det beslut som gårdagen erbjöd mej..

Nu när jag tänker på det så vill jag tillbaka till min barndom då man inte visste meningen i order kärlek, då var livet enklare & alla beslut man gjorde hade inte lika stor betydelse..

Jag vet inte, men jag tror att alla saker händer av ett skäl, så jag har inte tappat tron, men om detta "skäl" har bestämt att vi aldrig kommer träffas igen så vet jag att det är det bästa för oss båda, men som sagt.. Jag hoppas fortfarande på ännu en glimt av ditt leende!

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0