Okänd person inne hos My & Nathalie!

Godkväll, eller läskig kväll kanske man ska säga, för jag har ALDRIG varit så rädd som jag var ikväll...

Allt började med att jag var på teatern (som vilken torsdag som helst) & efter ett tag kommer Moa (My´s syster) inspringandes & frågar om nån har bil, men det hade ju ingen, så hon frågade om nån hade cykel & det var nån som hade det, så hon fick låna den, men självklart undrade vi varför...

Det var nämligen så att My var med Idah & dom var inne i My´s rum och såg film då dom hör nån öppna dörren & gå in, & dom förstod ju att det inte var Nathalie eftersom personen inte sa nånting, så dom satt kvar i deras rum & försökte se vem det var igenom nån slags springa genom 2 dörrar...

Efter det så skulle dom kolla om han var kvar, så dom går sakta men säkert in i köket & hämtar varsin kökskniv & rätt som det är så hör dom en smäll ifrån hallen, så dom skyndar sej in på toan, låser & sätter sej & väntar med knivarna i handen...

Efter ett tag hör dom hur personen börjar spola vatten i köket, stänger av, spolar igen, stänger av, spolar igen, stänger av & till sisst går ut...

Då jag hörde detta fick jag nån slags blackout... Vad ska jag göra? mina kompisar behöver mej, men nåt kan hända mej om jag far dit, men efter lite tänkande tar jag cykeln & bara far utan att tänka.. Moa var ju på väg dit, så jag var rädd att jag skulle komma för sent, eller missa nåt osv...

Det som slog mej var att han måste ha gömt sej i skrubben i hallen, men det visste ju inte My & Idah, men JAG tänkte på att dom praktiskt taget bara hade en tunn vägg imellan sej själva & den oinbjudna gästen :O

OBS. detta är inget skämt!



Jag ger credits till My & Idah, för jag skulle nog inte klara av allt som hände dom ikväll! :/

Kommentarer
Postat av: anja

HUR GICK DE :O

2010-12-10 @ 00:11:48
URL: http://baraanja.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Kan jag förstå. =/ Jag har varit med om hundra gånger värre grejer, men jag ser det som en life experience. ^^

2010-12-10 @ 00:30:12
URL: http://fotad.tk
Postat av: anja

vet dom vem de va?:O

2010-12-10 @ 00:39:11
URL: http://baraanja.blogg.se/
Postat av: Idah

fyfan alltså :( jag kommer aldrig att glömma det!! :(

jag var så jävla rädd igår! :( kände typ bara för att få döda den som var där inne. men vi vågade ju inte gå ut :(



tack för att du, moa och johan kom <3

2010-12-10 @ 08:24:49
URL: http://idahnylen.blogg.se/
Postat av: Gossipanka.blogg.see

Vad hände :O haha du kan ju inte bara sluta där:. :P

2010-12-12 @ 22:36:39
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0