Jag e GRYYM!

Tjaa bloggen, sitter nu med töntigaste klassen EVER (as usual), men mitt humör är iaf bättre idag, så jag ska nog dra på doris & köpa nåt gott, det är jag värd!

Efter det här ska jag bara hem en snabbis & käka, mitt schema är nämligen jättefullt idag, inget konstigt med det igentligen, men idag är speciel för nästa vecka ska jag nämligen visa upp mina talanger i en erokisk pjäs, så idag blir det att fara & träna på att vara sexig.. Det är inte direkt en utmaning för mej, men träning är alltid bra att ha i bakfickan! :)

jaja, nu blire att snatta nåt från doris, ha´de GÖTT! <3


Min första ilustrator bild, visst är jag grym? ;D


ingen får se vad som ska stå här under, it´s a secret =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0