Gårdagens fest!

Jag hoppas att ni redan har sett att jag vart glad över idol igår kväll, men nog om det, jag hade bara tänkt visa lite bilder på mej + personer som hade tur nog att vara med mej igår kväll! :)

Razze & Nathaaa <3


Jaaag & Jessy !<3



HAHAH finaaaa vi e!



Happyfaace! :)


PARTYYYY! då grabbarna var på krogen ;D;DD


söööttaa ! =]


Finaa Nathaliiiiiiiiiiiie!


Jag & Jessica!!!


Så här såg det ut på väg hem x)



jaja, ikväll ska jag kanske vara med Natha & Josse, men hade mest lust att bara tare lugnt :P
ha en bra kväll, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Robban

Shit förlåt men fy fan va du e FUL!!! Du platsar som fan på denna sidan! Hahahaha!

2010-12-04 @ 23:36:33
URL: http://www.fula.se
Postat av: Victor

HAHAHAHA förlåt men jag skrattade jättemycket när jag såg sista bilden! :) Gillar faktiskt din blogg till skillnad från den som kommenterat innan mig, ja rätt så mogen kommentar haha! njae inte riktigt :)

Ta inte åt dig bara, jag lovar dig den som skrev den är avundsjuk eller nåt. du är inte ful :)

Ha en jättebra dag :)

2010-12-05 @ 04:31:30
URL: http://victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0